სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება
XIX  საუკუნის ქართული არქიტექტურა
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
თემა:  XIX  ს-ის არქიტექტურის ძირითადი მიმდინარეობები და საქართველო

პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ მოიძიონ,დაამუშაონ ინფორმაცია,გაავლონ პარალელები საკუთარი ქვეყნის მაგალითზე.
პროექტის მიზნები
XIX  ს-ის არქიტექტურის ძირითადი მიმდინარეობების განსაზღვრა (ნეოკლასიციზმი, არტ-ნუვო)
პარალელების გავლება საქართველოს არქიტექტურასთან.
XIX  ს-ის ქართული არქიტექტურის თავისებურებების განსაზღვრა

მონაწილეთა ასაკი
VIII-IX კლასი
ვადები-ხანგრძლივობა
6 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
სამიზნე არქიტექტურული ძეგლების დათვალიერება და ფოტოების გადაღება.
ინფორმაციის მოძიება და დახარისხება
პრეზენტაციების შედგენა.
უნარ-ჩვევები
მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ შემოქმედებითი,კრეატიული,სინთეზური, ანალიტიკური აზროვნების, ესთეტიკური აღქმის უნარ-ჩვევები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტო და ვიდეო აპარატურა,კომპიუტერი(ინტერნეტი), შესაბამისი ლიტერატურა. საკანცელარიო ნივთები, პროექტორი და ა.შ.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
სტუმრობენ საქართველოს ქალაქებს(თბილისი,ქუთაისი),სურათებს უღებენ სამიზნე  ძეგლებს,და ახდენენ მათ კლასიფიკაციას არქიტექტურული სტილის მიხედვით.
შესაბამისი ლიტერატურული მასალისა და ინტერნეტში მოძიებული ინფორმაციის გაცნობის საფუძველზე ავლებენ პარალელებს მსოფლიო არქიტექტურის ნიმუშებთან და და განსაზღვრავენ XIX  ს-ის ქართული არქიტექტურის თავისებურებებს.
ამზადებენ პრეზენტაციებს.
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
ს.გ.VIII.5.  მოსწავლეს  შეუძლია  დაგეგმ და  შეასრულ  სხვადასხვა სახის სამუშაო.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           კონკრეტული ამოცანის გადასაჭრელად გეგმავს შესასრულებელი სამუშაოს თანმიმდევრობას;
·           განსაზღვრავს იმ მოქმედებებს, რომლებიც აუცილებელია დასახული მიზნის მისაღწევად;
ს.გ.VIII.10.   მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადარს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები. 
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშებს და მსჯელობს მათ საერთო და განმასხვავებელ ნიშნებზე;
ს.გ.IX.3.  მოსწავლეს  შეუძლია  დაგეგმ და შეასრულს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           გეგმავს სამუშაოს შესრულების ოპტიმალურ დროს, შემსრულე­ბელთა რაოდენობას და, ამოცანის სპეციფიკიდან გამომდინარე, განსაზღვრავს სამუშაოს თანმიმ­დევ­რობას/ ფუნქციებს/მოვალეობებს;
·           გეგმავს, რა მატერიალური რესურსები დასჭირდება შესასრულებელ სამუშაოს და როგორ მოიძიებს ამ რესურსებს;
ს.გ.IX.5.  მოსწავლეს  შეუძლია  ამოიცნოს და  შეადარ ერთმანეთს  სხვადასხვა  ეპოქისა და სტილის ნამუშევრები.  
    შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიული პერიოდის ხელოვ­ნე­ბას რამდენიმე მახასიათებლის მიხედვით (სტილი, თემა, ჟანრი);
           ამოიცნობს ქართული ხუროთმოძღვრების ცნობილ ნიმუშებს და ადარებს                           იმავე პერიოდის სხვა ქვეყნის არქიტექტურულ ძეგლებს;
პროექტის ხელმძღვანელი





რქიტექტურის ნიმუშში ასახელებს მისთვის ნაცნობ XIX საუკუნის არქიტექტურულ მიმდინარეობებს




0-2
ავლებს პარალელებს ქართულ არქიტექტურასთან და განსაზღვრავს დამახასიათებელ თავისებურებებს
0-2
იყენებს თვალსაჩინოებებს  და ტექნიკურ სამუშაოებს.
0-2
იცავს დროის ლიმიტს  შესასრულებელი სამუშაოს დროს.
0-2
ითვალისწინებს თანაგუნდელის მოსაზრებებს და თანამშრომლობს ჯგუფური მუშაობის დროს.
0-2



































Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen