პროექტის სახელწოდება
|
XIX საუკუნის
ქართული არქიტექტურა
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
თემა:
XIX ს-ის არქიტექტურის
ძირითადი მიმდინარეობები და საქართველო
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეიძენენ პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს იმის შესახებ თუ როგორ
მოიძიონ,დაამუშაონ ინფორმაცია,გაავლონ პარალელები საკუთარი ქვეყნის მაგალითზე.
|
პროექტის მიზნები
|
XIX ს-ის არქიტექტურის
ძირითადი მიმდინარეობების განსაზღვრა (ნეოკლასიციზმი, არტ-ნუვო)
პარალელების გავლება
საქართველოს არქიტექტურასთან.
XIX ს-ის ქართული
არქიტექტურის თავისებურებების განსაზღვრა
|
მონაწილეთა ასაკი
|
VIII-IX კლასი
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
6 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
სამიზნე არქიტექტურული ძეგლების დათვალიერება
და ფოტოების გადაღება.
ინფორმაციის მოძიება და დახარისხება
პრეზენტაციების შედგენა.
|
უნარ-ჩვევები
|
მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ შემოქმედებითი,კრეატიული,სინთეზური,
ანალიტიკური აზროვნების, ესთეტიკური აღქმის უნარ-ჩვევები.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
ფოტო და ვიდეო აპარატურა,კომპიუტერი(ინტერნეტი), შესაბამისი ლიტერატურა.
საკანცელარიო ნივთები, პროექტორი და ა.შ.
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
სტუმრობენ საქართველოს ქალაქებს(თბილისი,ქუთაისი),სურათებს
უღებენ სამიზნე ძეგლებს,და
ახდენენ მათ
კლასიფიკაციას არქიტექტურული სტილის მიხედვით.
შესაბამისი ლიტერატურული მასალისა და ინტერნეტში
მოძიებული ინფორმაციის გაცნობის საფუძველზე ავლებენ პარალელებს მსოფლიო არქიტექტურის
ნიმუშებთან და და განსაზღვრავენ XIX ს-ის ქართული არქიტექტურის თავისებურებებს.
ამზადებენ პრეზენტაციებს.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ს.გ.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
კონკრეტული
ამოცანის გადასაჭრელად გეგმავს შესასრულებელი სამუშაოს თანმიმდევრობას;
·
განსაზღვრავს
იმ მოქმედებებს, რომლებიც აუცილებელია დასახული მიზნის მისაღწევად;
ს.გ.VIII.10. მოსწავლეს
შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
ადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების
ნიმუშებს და მსჯელობს მათ საერთო და განმასხვავებელ ნიშნებზე;
ს.გ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა
სახის სამუშაო.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
გეგმავს სამუშაოს შესრულების ოპტიმალურ დროს, შემსრულებელთა
რაოდენობას და, ამოცანის სპეციფიკიდან გამომდინარე, განსაზღვრავს სამუშაოს თანმიმდევრობას/
ფუნქციებს/მოვალეობებს;
·
გეგმავს, რა მატერიალური რესურსები დასჭირდება შესასრულებელ სამუშაოს
და როგორ მოიძიებს ამ რესურსებს;
ს.გ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და სტილის ნამუშევრები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ადარებს
ერთმანეთს სხვადასხვა ისტორიული პერიოდის ხელოვნებას რამდენიმე მახასიათებლის მიხედვით (სტილი,
თემა, ჟანრი);
ამოიცნობს
ქართული ხუროთმოძღვრების ცნობილ ნიმუშებს და ადარებს იმავე პერიოდის სხვა ქვეყნის არქიტექტურულ
ძეგლებს;
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
არქიტექტურის
ნიმუშში ასახელებს მისთვის ნაცნობ XIX საუკუნის არქიტექტურულ მიმდინარეობებს
0-2
|
ავლებს პარალელებს ქართულ არქიტექტურასთან
და განსაზღვრავს დამახასიათებელ თავისებურებებს
0-2
|
იყენებს თვალსაჩინოებებს და ტექნიკურ სამუშაოებს.
0-2
|
იცავს დროის ლიმიტს შესასრულებელი სამუშაოს დროს.
0-2
|
ითვალისწინებს თანაგუნდელის მოსაზრებებს
და თანამშრომლობს ჯგუფური მუშაობის დროს.
0-2
|
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen